Top Arbeitgeber
Anonym in Saanen, Schweiz, aktueller Mitarbeiter im Juni 2023Stärken
Top Arbeitgeber. Sehr korrekt und viele Möglichkeiten
Verbesserungsmöglichkeiten
Ich bin sehr zufrieden und das schon lange
Top Arbeitgeber. Sehr korrekt und viele Möglichkeiten
Ich bin sehr zufrieden und das schon lange
Great Place, great people. Feeling like a big family. Amazing Hotel and very beautiful village.
Even if it's a season hotel, work-life balance does not exist. Staff accomadation are okay, but they could improve a lot. No parking availibility and and long distance walk to the hotel, is a big minus. Canteen is not to recommend. And to be honest there are no benefits. Thoose days, where all places are having problem to find someone, they should know much better. There are so may intelligent and good HOD's and GM. Why does no one realize that today you need to offer the people a lot more, than just a good atmosphere, this is no beneift, i'm sorry. That should be normal at every work place. They have so many USP's for the hotel, but none for the staff. That makes me very sad, because the people are so nice.
C/I, C/O. Taking care of guests.
Guests, salary, co-workers, location, owners
Feedback culture (there is none), work/life balance, GM
Tolles Team die es wirklich verstehen was Service ist
Die Saisons sind leider immer etwas kurz
Grosszügiges Staff management , Möglichkeit auf sehr hohem Niveau arbeiten zu dürfen
Es Bike oder scooter für Mitarbeiter als Transportmittel
Immer offen für neue Ideen
Die Beziehung zwischen Kollegen. Verkehrsanbindung.
The great relation with clients
The human side of human resources and some HOD. More care and respect for employees
Openness in communication is very special. The team is young and able to work well together. Also all staff is hired long before opening to perform necessary trainings.
Staff canteen, connection to and from work. Staff living quarters are good but could use a little renovation.
Gute Entlohung, hohe Flexibilität, sehr gute Personalunterkünfte
Die Wintersaison hat es ziemlich in sich, die Kommunikation zwischen den einzelnen Abteilungen könnte manchmal besser sein. Alles in allem aber nur Kleinigkeiten.
Eigenverantwortliches Arbeiten, Mitarbeiterführung, Eigenengagement zur Teamentwicklung gefragt
Wertegäste, Qualität der Leistungen, Weiterbildung
Betriebszeiten, Loyalität des Personales, und nichts anders
Kundendiesnst